måndag 27 april 2009

Flest våldtäkter i Sverige i EU

Så har det uppdagats av TT att det är i Sverige det sker flest våldtäkter i EU. Orsaker anses vara "Tidig sexdebut, hög alkoholkonsumtion, "fri sexualitet" och "rätten till ett sent nej"". Vilket struntprat. Rätten till ett sent nej har man ju i de andra länderna. "Fri sexualitet" torde leda till färre våldtäkter då man har sex med den man vill och inte den man tvingas till (som tex tvångsgifte). Alkoholkonsumtionen är i nivå med våra grannländer, som har en fjärdedel så många våldtäkter. Svenskar har inte tidigare sexdebut än andra länder (Island har lägst i Europa, då borde de rimligtvis toppa statistiken...).
Det är såklart en annan faktor som inte rapporten nämner som är avgörande. Vad kan det vara? Kan det vara...nej, kan det verkligen vara det? Kan det verkligen bero på massinvandringen?
Kanske kan det det. Det vore ju rimligt, eftersom Sverige tar emot flest invandrare per kapita och invandrare (från Mellanöstern och Afrika) våldtar mycket mer än västerlänningar borde ju rimligtvis detta visa sig i statistiken.
Illa av regering och riksdag. De har förvandlat Sverige från ett säkert Svedala-Barna-i-Bullerbyn-land till Europas våldtäktstätaste land inom bara några decennier. Hur kan man vara så otroligt värdelös?

Trenden pekar väldigt tydligt åt fel håll: (BRå Våldtäkt)
(Notera den tillfälliga ökningen kring 93. Vad hände då?)Statistiken pekar ganska tydligt mot att massinvandringen står för denna ökning. Under 90-talet stod invandrare för 56% av alla gruppvåldtäkter och 40% av alla våldtäkter (s4-5, BRå). Hur många invandrare har inte tillkommit sedan 90-talet? Vad blir siffrorna, om man räknar bort invandrare från Västeuropa och Norden vilka inte är överrepresenterade?

Vad finns det mer som pekar mot att massinvällningen står bakom ökningen?
"- Innvandrere bak alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo", skriver tidningen db.

Eller kanske denna forskningsrapport:
"Kulturarvet ligger bakom invandrarnas brottslighet", DN.
(Som bla. visar att invandrare med jobb begår minst lika många brott som invandrare utan jobb.)
Kan det bli mer uppenbart vad som är orsaken? Jag kan sitta här hela eftermiddagen och skriva länkar till uppsatser, statistik och rapporter som pekar mot samma sak.

Återigen, hur skulle denna statistik se ut om man ur gruppen "invandrare" räknade bort alla västerlänningar? Jag drar slutsatsen att det inte är en god idé att låta folk som hatar västerländerna och vårt levnadsätt och dessutom hatar oss bo i vårt land i hundratusentals. Kalla mig rasist, elak, inhuman eller vad som helst jag bryr mig inte. Det är inte jag som är naiv och låtsas som om det faktiskt fungerar och dessutom tycker det är en bra idé att flytta hit ytterligare hundratusentals personer från världens allra sämsta länder som knappt kan läsa eller skriva mitt under en brinnande lågkonjunktur med varsel upp till örona på oss.

Vi hjälper inte världen genom att dra ned Sverige till u-landsnivå.


PS:
Jag väntar med spänning på Jerzy Sarnecki uttalanden.
PS2:
Bortförklaringen bland sossarna, socialisterna och förmodligen (även om jag inte sett något exempel på det) från borgarna verkar vara att anmälningsbenägenheten i Sverige är högre än utomlands. Svensk lagstiftning är alltså boven i dramat.
DS

. . . . . . . . .

40 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar som det ja även fast ingen vill säga det...

Rebecka sa...

Din länk till Dn fungerar inte.

Jag är mycket intresserad av att få länkar till de undersökningar och studier som gjorts kring den slutsats du kommer fram till.

Tack på förhand.

aa1 sa...

Förutom den ökade invandringen tror jag vårt socialistiska arv är en orsak. Vi är nog folket med sämst självkänsla i hela Europa, vi är vana att bli omhändertagna av pappa staten, tillomed i vuxen ålder, därför är många ovan och har svårt att uttrycka och identifiera sina egna behov och vilja. Då blir man naturligtvis mycket mer sårbar som offer, och tjejerna är ju mest utsatta.
Nu snackar jag inte om överfallsvåldtäker naturligtvis utan snarare våldtäkter som sker på efterfester, i berusningstillstånd, eller i tillfälliga bekantskaper osv.

helmet sa...

Det har att göra med Sveriges höga glasskonsumtion. Svenskarnas konsumtion av glass och antalet våldtäkter är sammanfallande lika. Kan det verkligen vara så? GASP.
Alla som inte håller med är hjärntvättade och ber till PK-guden. Så bäst att ni håller med!

Förra året hade vi 5000 anmälda våldtäkter, vi sålde även 500 000 liter glass!

I andra länder med lika stor befolkning säljs endast ett par 10 000 liter glass. Det är glasklart.

INGEN KAN FÖRNEKA DET, oomkullrunkeliga bevis! Glassen är boven i dramat.. Dags att sluta importera så mycket glass, vi har tillräckligt med glass i landet.

Rösta inte på GB 2010!

Karl A sa...

@Rebecka:

Jag har fixat länken till DN.

Av de undersökningar och artiklar jag referar till nämner jag några i insändaren varav kanske DNs artikel är intressantast.

Här är några fler rapporter som stödjer min tes:

http://www.aftenposten.no/english/local/article190268.ece


http://www.publications.parliament.uk/pa/ld200708/ldselect/ldeconaf/82/8203.htm

(Handlar om ekonomi i UK)

http://www.bra.se/extra/measurepoint/?module_instance=4&name=1brottslsveutland.pdf&url=/dynamaster/file_archive/051214/e7dae113eb493479665ffe649e0edf57/1brottslsveutland.pdf

(gammal rapport om invandrares överrepresentation. Bla s37 och s43 är särskilt intressanta).

http://www.youtube.com/watch?v=HaPz7p-1-bk

(CBN inslag om svensk islamism)

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=378763

(Problem med somalier i Göteborg)

http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/hamnd-lika-med-ratt-i-manga-kulturer-1.623102

(Hederskultur är kontraproduktivt)

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2216811.ece

(Norge har våldtäkt är föbjudet-kurser för "invandrare")

http://www.ft.com/cms/s/7e668728-5732-11db-9110-0000779e2340,Authorised=false.html?_i_location=http%3A%2F%2Fwww.ft.com%2Fcms%2Fs%2F0%2F7e668728-5732-11db-9110-0000779e2340.html%3Fnclick_check%3D1&_i_referer=&nclick_check=1

(ju mer mångkulturellt ett samhälle är, desto mindre litar folk på varandra)


http://www.zufi.net/documents/Somalierocharbetsmarknad_HE_2008.pdf

(s4 främst. Icke västerländska invandrare jobbar inte)

http://www.expressen.se/1.491193

(Kusingifte bland muslimer leder till inavel vilket belastar särskolan)

Osv...

Maximus sa...

http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/voldtekt/innenriks/5759702/

Mer behövs knappast säjas. När ska Svensson få veta sanningen om det katastrofala mångkulturexperimentet och när ska hymlandet upphöra?

Illwill sa...

Håller med Helmet, jag skyller speciellt på glassen Nogger.

Iaf, med undantag för de indoktrinerade PK-idioterna så vet vi alla vad det hela beror på.

Och röstar ni på förrädarna även i nästa val så kommer det hela även i fortsättningen vara ERT fel. NI (jag har inte röstat på dem) lägger er röst på deras politik, ni ger ert stöd till vad de gör mot oss. Ta ansvar.

Anonym sa...

"I Sverige anmäls 46 våldtäkter per 100 000 invånare. Det är dubbelt så många som i England som redovisar 23 anmälningar"

räkna matten:

sveriges befolkning 9.2 Mille ger 46*9200000/100000=4232

Enligt brå: 2008
http://www.bra.se/extra/pod/?action=pod_show&module_instance=21&id=486&statsType=100&statsCounty=La&Year=2008&type=1
Anmälda brott = därav våldtäkt grov våldtäkt 5 446, 59 per 100000

http://www.bra.se/extra/pod/?action=pod_show&module_instance=21&id=494&statsType=170&statsCounty=La&Year=2008&type=1
Uppklarade brott: därav våldtäkt grov våldtäkt 3090...

Vilken statistik har tidningen använt sig av??

England: enligt wikipedia
Befolkning: 50 Miljoner

23 anmälningar av 100000 ger 23*50.000.000/100.000= 11500 anmälningar...
Vart har statistiken från england kommit???

Enligt denna blogg är det mycket högre med våldtäkter i ENgland.

http://theopinionator.typepad.com/my_weblog/2009/02/british-women-girls-pay-high-price-for-multiculturalism.html

Den gäller inte för de senaste fyra åren (där det har blivit värre) - där grafen visar på mer än 14000 anmälningar - vilket var under 2004.

Anonym sa...

Det begås fler våldtäkter i Sverige per invånare än i New York. Kanske vore dags för regeringen att uttala sig och lägga fram en handlingsplan som skulle kunna lugna svensken?
Nej just det går ju inte de är ju helt handlingsförlamade...

Anonym sa...

Så bra. Så du skiljer våldtäkterna på invandrare. Försök att tänka med huvudet istället med vad vet jag vad du tänker på. Vilka är de som åker till Thailand och andra u länder och våldta deras barn? Är det också Sveriges invandrare? Vilka är som åker till afrikanska länder i de så kallad ”kärleks resor” och ta sig friheten att umgås sexuellt med deras tonåriga pojkar mot ett par byxor eller kanske en måltid på restaurang? I vilket länd är har en förvrängd sexuellt identitet som numera inget vet vad som är manlig eller vad som är kvinnlig. Kan detta påverka befolkningens sexuella beteende? Åk f…f..till England och konstatera uppfattningen där om svenskar som pedofiler!

World traveller sa...

Skrev inte svenska media foerra aaret att oekningen av vaaldtaekter berodde paa den ovanligt varma sommaren?

Anonym sa...

@Sista anonym 15:48

Jasså. Så Sverige har ett stort problem med homosexuella pedofiler som åker på "kärleksresor" menar du?
Till skillnad från vissa länder är både pedofili och våldtäkt tabu här.

/E

Someone sa...

Så att Sverige har en annan lagstiftning gällande våldtäkt har inget med saken att göra?

Som många vet, men inte du, så ändrade sverige sin lagstifning för att få in mer brott inom rubriken våldtäkt, vilket ökade antalet 'våldtäkter' med över 50%.

Men det är ju lättare som ni rassar gör, skylla allt på invandrarna.

Experten sa...

Jag saknar Webmagasin REBELL.
REBELL.DK.

Snälla ni som ligger bakom Reblell - starta om med en ny och enklare plattform. Det viktiga är inte formatet utan innehållet och att någon jobbar med att sammanställa bloggar.

Det blir för svårt att följa 200+ bloggar varje dag.

Jag uppskattade verkligen arbetet ni utförde.

Anonym sa...

Till skillnad från Sverige, är pedofili och våldtäkt - förenad med mycket långa fängelse straff och även dödsstraff på många stället. Så pedofili och våldtäkt är det är betydlig mer tabu belagd på andra håll an vad det är här. Vad jag vänder mig emot är uppfattningen att invandrarna skulle vara anledning till den högra våldtäkt anmälnings benegenhet. Jag tror inte heller att det begås fler våldtäkter i Sverige en på andra europeiska länder. Däremot är jag helt övertygad att begreppet ”våldtäkt” har degraderas tack vare det överdrivna plats i media och politik som feministerna har fått tack en ”politisk korrekt trend”.

Karl A sa...

@someone:

Jasså? 50% förklarar inte en 5-dubbling. Det förklarar inte heller varför alla överfallsvåldtäkter i Osla begås av invandare. (Hur ser samma statistik för Stockholm ut i fall någon hade fört den?)

Kan du länka till denna lagstiftningsändring så att en "rasse" kan få läsa? När tog den laga kraft tex? Det borde gå att utläsa i diagrammet ovan i så fall.

Tim sa...

När ska detta sluta hymlas med? Blir så jävla trött när det är så oerhört tydligt. Sverige har varken plats för, råd med eller jobb till alla invandrare som kommer hit. Stoppa invandringen till Sverige.

Karl A sa...

@Anonym 16:31

Jag skulle snarare säga att det begås fler våldtäkter i Sverige än i andra länder, då all statistik pekar mot det.
Dessutom får våldtäkter väldigt litet plats i media. Att Sverige är våldtäktstätast i Europa kommer inte leda till annat än några pliktskyldiga artiklar. Hade man sagt att Sverige skulle bli våldtäktstätast i EU för 30 år sedan hade folk trott man vore dum i huvet.

Someone sa...

Du måste va gravt sjuk i huvudet om du tror att samhället är precis likt det år 1976 med undantaget fler invandrare...

2004 kom den nya lagen, och man ser klart och tydligt en stark ökning.
Lagen gjorde så att sexuellt ofredande, sexuellt tvång, sexuellt utnyttjande osv rubricerades som våldtäkt.

Enligt brå är det också endast 10% av våldtäkterna som är överfallsvåldtäkter.

"”Tidigare undersökningar av anmälda fullbordade våldtäkter visar att de flesta våldtäkter begås av en för offret bekant gärningsman, ofta en närstående. Överfallsvåldtäkter, som diskuterats mycket under hösten, utgör drygt 10 procent” kommenterar Lotta Nilsson, utredare vid Brå, i ett pressmeddelande."


Men skyll allt på invandringen.

Anonym sa...

Begreppet Svensk blir ju allt vidare och enligt vissa inom etablissemanget (Mona Muslim) är man per definition Svensk om man bor i Sverige.

Alla normalt funtade människor vet att det är muslimska “män” som begår dessa brott. Kolla på “Fria nyheter”

De står även för majoriteten av andra våldsbrott som rån, misshandel och mord.

Det är ren fakta och inget annat!

Anonym sa...

Detta har lett det sexualbrotts politiken till. Det är bara att skrapa lite för att se hur ruttet det är:

http://www.omoa.se/

Karl A sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karl A sa...

@Someone:

Mycket riktig ser man en ökning antalet anmälda våldtäkter och en minskning av antalet "sexuellt tvång, utnyttjande mm" under 2004.

http://uppriktigheten.blogspot.com/2000/04/kalla-bra-klicka-for-att-se-bra.html

Där finns det fina diagram.

Men ökningen har varit konstant ändå sedan 1987 och fortsätter att öka efter 2005, då lagändringen inte rimligtvis skulle ha någon mer inverkan.

Vidare ökar antalet sexuallbrott konstant vilket innefattar alla de olika brotten.

Att "sexuellt tvång" (vilket ju låter som våldtäkt...) inte definierats som våldtäkt tidigare förklarar varken varför det är så många våldtäkter och varför invandrare (icke västerliga eller östasiatiska sådana) är så överrepresenterade.

Someone sa...

Om du inte visste så är samhället inte på långa vägar likt det på 70 talet.

Vi har en helt annan ungdomskultur.

Därav "Andra resultat är att den höga frekvensen av våldtäkter här är starkt kopplad till nöjeslivet, eller mer konkret så kallade efterfester. Tidig sexdebut, hög alkoholkonsumtion, "fri sexualitet" och "rätten till ett sent nej" ger helt enkelt fler våldtäkter, enligt studien."


Att skylla allt på invandrare är ofantligt infatilt.

Karl A sa...

Jag skylle inte allt på invandrarna. Jag skyller mycket på invandrarna. Rapporten från EU tar upp många faktorer men nämner inte ens den största - invandringen!

Att ALLA överfallsvåldtäkter i Osla begås av invandrare är ju knappast pga att dagens ungdom inte är uppfostrade på ett vettigt sätt och går inte att bortförklara med det du nämner.

Antalet våldtäkter utomhus har också ökat konstant och fördubblats sedan 96 och kan inte bortförklaras med efterfester.

Someone sa...

Invandringen är ingen faktor alls.
Det är personer som begår brott.
Och personer i vissa samhällsklasser är mer benägna att begå brott än andra. Oavsett om de är svenska eller invandrare.


Överfallsvåldtäkter utgör endast 10% av antalet våldtäkter. Det är inte intressant för en intelligent och utbildad person att veta vilket nationalitet en brottsling har, utan endast dess sociala status.


Du bör också veta att det oftast är samma personer som begår flera våldtäkter.


Att ta med invandringen i ekvationen är endast något som främlingsfientliga gör.

Karl A sa...

samhällsklassen spelar ingen roll. Artikeln DN skrev jag länkade till ovan http://www.dn.se/opinion/debatt/kulturarv-ligger-bakom-invandrarnas-brottslighet-1.421859
säger bland annat just det.

"[Invandrarnas] överrepresentation gäller praktiskt taget alla typer av brott, men den växer avsevärt, till 300 eller 400 procent, när det gäller grövre brott, exempelvis mord, dråp, misshandel mot obekanta och våldtäkt.

Denna allmänna överrepresentation gäller oavsett socioekonomisk status, det vill säga att överrepresentationen består praktiskt taget oförändrad när man jämför exempelvis förvärvsarbete och yrkesgruppstillhörighet i Sverige, samma sak gäller efter kontroll av kön, ålder och bostadsort.

Det är till och med så att den största överrepresentationen finns bland förvärvsarbetande invandrare med tjänstemannayrken (126 procent kontra cirka 90 procent för invandrade personer med arbetaryrken eller icke förvärvsarbetande). "

Således är invandrare som grupp tämligen intressanta i brottsdebatten oavsett om man är "främlingsfientlig" eller ej.

Sofia sa...

Galet påstående!

1. Det är långt ifrån underbyggt och väldigt löst att påstå att invandringen skulle vara en orsak till att våldtäkter förekommer i Sverige. Om du nu utgår från detta, så borde ju i så fall våldtäkt vara vanligare i andra europeiska länder som många människor i Sverige har sitt ursprung. Men enligt rapporten är det ju inte så - Sverige toppar listan!

2. Det är dessutom inte konstigt att våldtäkt kan påstås förekomma mest i Sverige - det är anmälningarna som räknas! I och med att vår lagstiftning underlättar för kvinnor att anmäla sexualbrott är det inte konstigt att fler anmälningar görs.

Jag måste även tillägga att våldtäkt förekommer i alla länder (precis som alla andra brott) oavsett varifrån våldtäktsmannen har sitt ursprung!

I krigsdrabbade länder är systematiska våldtäkter vanliga som vapen emot fienden - det är därför lätt för dig att dra en parallell till afrikanska länder som exempel. De länder som våldtäkt är vanligt förekommande beror inte på förövarnas ursprung, utan snarare på en svag kontroll/rättssystem/regering eller som i de flesta fall krigsdrabbade områden. Krig innebär våld och därmed också sexuellt våld! Det går att läsa flera rapporter och artiklar om detta på Kvinna till Kvinnas hemsida: www.kvinnatillkvinna.se

Och vad sägs om ett ganska nyligen uppmärksammat fall i Sverige (Sofie) - både hon och förövaren var "svenskar"! Var det då ett undantag? Absolut inte!

Våldtäktsmän är vidriga oavsett varifrån de kommer och ska straffas för sina brott!

Someone sa...

Nej.

Finnimang sa...

Sofie,

Han påstår inte "att invandringen skulle vara en orsak till att våldtäkter förekommer i Sverige."
Han påstår att invandringen står för en stor del av ökningen, vilket beror på de icke västerländska invandrarnas överrepresentation.
Tex är en "utrikes född" 5x så ofta misstänk för våldtäkt än en svensk.

http://www.bra.se/extra/measurepoint/?module_instance=4&name=1brottslsveutland.pdf&url=/dynamaster/file_archive/051214/e7dae113eb493479665ffe649e0edf57/1brottslsveutland.pdf

s43

Alltså ju fler "utrikes födda" desto fler våldtäkter.

Sedan är det naturligtvis beklagligt med våldtäkter i krig och lika illa om en utlänning begår en våldtäkt som om en svensk gör det men vad har det med saken att göra?

Anonym sa...

Hehe, ramlade in här från svd tror jag och läste igenom alla sidans blogginlägg. Mycket bra skrivit. Inte överdrivit eller pubertalt. Skönt att se någon skriva om saker med en annan synvinkel än den man matas med från traditionell media.

Anonym sa...

Till Rebecka:
http://www.aftenposten.no/english/local/article190268.ece

Kontemplerande kille sa...

Tröttsamt med alla naiva jävlar som försöker förvrida, eller helt enkelt inte förstår ett enkelt resonemang: Massinvandring av personer från kulturer där kvinnans värde ligger på samma nivå som boskap, KAN EVENTUELLT leda till "kulturkrockar", exempelvis VÅLDTÄKTER. Att det sedan finns statistiska undersökningar i bl.a. Danmark, Holland och Norge som stöder den här tesen gör den inte mindre osannolik.

Hello sa...

Till de som hävdar eller vill lägga så många kulturella förklaringar till våldtäkter.

Hur förklarar ni utifrån eras kulturella betingelser till våldtäkt fenomen detta fakta: (länken finns nedan)



"Cirka 7 % av alla flickor och 3 % av alla pojkar i åldrarna 0-14 år har utsatts för sexuella övergrepp i Sverige" (källa Rädda Barnen).


http://www.rbuf.se/sexuellt+utnyttjande__.html


(det är fin med kultur eller hur?

Anonym sa...

Flest ANMÄLDA våldtäkter, jag vet att att detta inte får sägas eftersom det är "PK" enligt er i rasist-pöbeln men det är massor av våldtäkter som inte anmäls!

Det finns undersökningar som visar att dom som anmäls oftast är just invandrare, medans den "etniske" Svensken slipper undan:

"Sammanfattningsvis ser vi alltså att personer av utländsk härkomst särbehandlas negativt i rättskedjans alla led: Personer med invandrarbakgrund anmäls oftare, åtalas oftare, fälls oftare, får strängare straff och behandlas sämre inom kriminalvården. Särskilt tydlig är denna negativa särbehandling när det gäller invandrare från länder utanför Västeuropa, den kategori som polisen kallar blattar."

http://www.dn.se/opinion/debatt/invandrare-missgynnas-i-rattskedjans-alla-led-1.776006

Men jag vet, det är "PK" och "bortförklaringar", i er värld bhövs inga fördjupningar eller förklaringar. I den gäller det bara att sprida så mycket hat mot invandrare som möjligt!

Sen är det ingen slump att du skriver "massinvällning", det är precis samma formuleringar som nazisterna använde på sin tid. Men dom sa att "judarna" vällde in i städerna, Same shit different name...

Karl A sa...

"Personer med invandrarbakgrund anmäls oftare, åtalas oftare, fälls oftare"

Detta beror på att folk med utländsk bakgrund är skyldiga oftare.


Sen är det ingen slump att du skriver "Sen är det ingen slump att du skriver "massinvällning"".
Att likna folk som ifrågasätter invandringspolitiken vid Hitler och nazister är ju populärt men dock så irrationellt och ovidkommande.

Hello sa...

Karl A

"Detta beror på att folk med utländsk bakgrund är skyldiga oftare."

varsågod!
Tro på det om det hjälper dig att sova ifred:)

Karl A sa...

Jag förstår inte hur det skulle kunna hjälpa mig att sova ifred...?

Anonym sa...

Tror du verkligen att "massinvandringen" skulle vara orsaken till att så många kvinnor våldtas? Kolla på andra länder som är mångkulturella, där är det inte ett lika stort problem.

Det beror helt enkelt på alkoholen fattar du väl! Är man trovärdig när man dricker alkohol? Nej! Det är bevisat att omdömet sviker. Vem ska man tro på? Ord står mot ord om du inte har fått några skador. Hon ville följa med mig hem, hon var full och kåt! Nej, jag ville inte, han tvingade mig!

Hon var självklart full, hade inget omdöme och fattade inte att man ska inte gå hem med någon/några killar själv på efterfest etc! Visst, supertrevliga under hela kvällen, men sen när man kliver över tröskel är de inte lika trevliga längre. En helt annan sak om man är nykter och kan tänka klart, för då hade besluten sett helt annorlunda ut. Dessutom tidig sexdebut, visste du att många 13 åringar har sex nu för tiden?! 13! Då har de flesta inte ens fått mens!

Då är man bara barnet, prata istället om hur omoraliskt och religionsfattigt landet har blivit!

Sverige är ett omoraliskt land med ruttet rättssystem där man ska bestraffa gärningsmannen om han hade ont uppsåt. ONT UPPSÅT! Förstår inte arma människor att det är endast Gud som kan se in i en människas aldra inre och veta dess sanna avsikt. Orsak och verkan och straffet skall vara densamma oavsett om det var med flit eller ej.

Desstuom har de flesta människor här ingen som helst respekt för Gud eller varandra! Invandrare, jo jag tackar. Svenskar tror de var födda med ett flaska sprit i handen. Numera super man till rejält, samt smådricker på vardagarna.

Vad får man höra om man inte dricker? Jo man måste ge en FÖRKLARING till varför, som om man behövde en orsak! Och det ska bli en bra en eftersom de flesta Svenskar kan inte roa sig utan alkohol. De blir ett socialt handikapp.

Vad du också borde tänka på det här med "fri sexualitet", vet du hur många som är otrogna mot varandra? Många män och kvinnor har blivit horor som ligger med vem än de har lust att ha sex med, särskilt när de är fulla och kåta för "han/hon gör säkert det också". Varför tror du klamydia ökar mest bland unga? Ett förhållande är förhållande och då har man lovat varandra trohet, även om man inte är gifta/sambo. Är man singel får man väl knulla runt så mycket man vill. Men inte heller det är hälsosamt, alla mår psykiskt dåligt nuförtiden. Varför? Jo de söker kärlek, men älskar inte sig själva. De försöker genom att knulla, men blir bara billigare och billigare för varje gång. Gäller killar som tjejer. Man kan inte älska någon om man inte älskar sig själv. Att knulla ger bekräftelse, men det är skillnad på kärlek och sex. Det är två skilda saker.

Så prata inte om massinvandringen, alla personer får stå till svars för de dom gör, oavsett nationalitet. Men att invandrare skulle stå för största andelen våldtäkter är en myt. De flesta våldtäkter är av någon man känner. Särskilt inom relationer och bekanta.

Lägg inte all skuld på invandrare! Ta ansvar själv istället! Invandring är en tillgång, inte en belastning. Skyll på Socialdemokraterna om någon som har fuckkat upp Sverige! Om man tar in människor i ett land ska man se till att de får ett ordentligt och varmt välkomnande så att de kan anpassa sig till sveriges seder och bruk, börja känna sig hemma och önskade. Till exempel ta några familjer till utspridda grannskap, ha familjevärdar, gå språkkurser på en gång, erbjudas utbildning om de inte redan har, har de redan utbildning gör dom en komplettering och arbetsprov etc. Men att gömma undan dem och glömma bort dem i nästan "ghetton" så vet vi alla hur det går. Olycklinga människor utan jobb gör dåliga och fel saker för att överleva. men man kan göra åtskilligt för att integrera människor!
Tidigare pratade jag om flyktingar, sedan människor som kommer hit enbart för att jobba ska man välkomna med öppna armar, de får lära sig svenska och ska få stanna direkt. Man måste kunna få skapa sig ett liv för att må bra. INTE vänta på en utredning för att sedan skickas tillbaka.

Erlend sa...

Innvandrerne i Sverige voldtar 16,4 ganger mer enn svenskene i forhold til folketallet.

I 2015 utgjorde innvandrerne i Sverige 29,6 % av befolkningen, og begikk 87,3 % av voldtektene.

http://www.solkorset.org/politikk/invasjon/valdtakt.xml

 
Creeper MediaCreeper